Hela året har jag väntat på..

..juni, juli augusti!

Idag var det midsommarfirande på dagiset.

image12

Vi dansade runt midsommarstången, åt mat och hade det mysigt i solen :)
Fick sluta en timma och tjugo minuter tidigare för att jag var så duktig!
Sen var jag till Elin, och på kvällen har hon, jag och Sandra varit och fettat på max..
Det gick ganska segt att cykla, vi höll mest på flamsa och tramsa ;)

Idag fyller också Emmsi år, ett stort grattis till dig!

image13



Imorrn ska jag till Totti umgås lite med några klassisar, ett tag sen man såg dom, eller var ju där i lördags, men ändå :D Självklart bjöd jag in mig själv att äta middag där, men Teza åt ju hos mig nån gång så hon är skyldig mig en middag ;) Jag är iofs skyldig henne en massa, typ 100 klubbor eller nåt, men du får tillbaka när jag blir rik :D


Ska börja sova på ett tag, eller ska lägga mig och se One Tree Hill eller nåt, så otroligt skönt att somna med TV:n på. Sen har jag ju typ 10 000 klämmor i håret som jag måste ta ut, och typ ett kilo hårsprej, Elin krydda som fan med det när hon gjorde en frisyr på moi ;)


Pussciaooo!



Kommentarer
Postat av: Malin

jag bjöd ju också in mig själv på middag hos tezi ;D hahaha, vi är snälla vi!

2007-06-21 @ 11:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0