...

Vilket underbart väder vi har här i Luleå!
Nu kan jag ju erkänna att jag är en gnutta avundsjuk på Emmsi och Lassie som åker till Bulgarien på måndag.. Aja, jag önskar dom en trevlig resa och glöm inte solkrämen Lisette, jag förväntar mig att få pepparkakor tillbaka hem, inte kräftor ;)


Jag hoppas verkligen att det blir lite bättre väder här också, så deprimerande med regn hela tiden! Det var blött som fan att cykla till jobbet idag, huvva.. Annars gick det rätt bra där, fast jag var tvungen att göra om alla namnlappar eftersom min handledare är så kinkig och tyckte att dom var snea!! Synd att dom inte fick perfektionisten Elin dit ist, då hade det blivit rakt noga som hon är ;) Jag gjorde iaf om alla och då blev det snyggt :D


Och Elin har köpt en kissemiss-unge, vad sweeet! :D Finkan har ju blivit så stooor nu.

Igår var vi hos Sandra, jag, Elin, Lisette och Emma, det var ju naajs.



Nu ska jag se om vi ska äta snart, pussheeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0