ÄNTLIGEN SOMMARLOV

Känns förjävla underbart och vädret är kanon, vilken hetta alltså :D
Var på udden idag, rätt onödig dag men sluta tidigt så solade sen med Teza till typ 2 ;P Jobbigt att jag inte hade bikini eller nåt att ligga på men det gick ju rätt bra ändåå. Rätt många där bl.a. Emmsi, Lassie och Sandra som låg och pressa.
Träffade Elin och sen åkte vi hem och jag gick till henne ett tag, såg dom sista avsnitten av Ugly Betty. Jag var så jävla trött så råkade somna :P Men Elin väckte mig, och fy så spännande det var i slutet, lite saad också.. LÄNGTAR TILLS NYA AVSNITT KOMMER!
Är fortfarande trött så det är väl bäst jag går ner till Elin igen så jag inte somnar här hemma ;P Antar att Sandra kommer upp dit också, hon kan knappast skylla på att hon ska plugga nåmer ;) Vi tar nog en cykeltur till stan ikväll, Elin skulle lämna nå böcker och det är onödigt att sitta inne när det är så vackert väder.

Aja, ut i solen nu allt folk!
Heeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0