Jobb(igt)

I fredags slavade jag klart åt kommunen, okej inte så mycket slavgöra men sista dan var jag tvungen att diska legot! orka!! aja var bara där 2 timmar sen fick jag mitt efterlängtade sommarlov!! Tills idag, då det var upp med tuppen igen, okej vid 9.. Jag sålt lakrits åt min morbror på storheden, haha :P
Rätt chillt, satt och sola och sen kom Teza och Sofia och hälsade på mig :)
På kvällen kom det mer folk, roligast var ju killen med banan-leendet ;) Råkade skrämma iväg honom första gången när jag brast ut i skratt, men han kom tillbaka efter typ en timma och köpte två sura cola och en coca cola ;) Jag har ju min fina statistik som jag för också ;P Remmarna är goa, men jag är redan less som fan, haha :P
Pappa kom och hämtade mig och jag åkte nöjd hem med 500 extra på fickan :)

Imorrn fyller jag år, hela 16 bast ffs! Så då är jag ledig, det ska ju vara fint väder och allt ;)
Men sen på ons och tors blir det jobb och sen åker jag till Pajala, lol :D



Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0