Zzzznark

Denna vaka asså ;)

Vid halv 7 började resten av familjen Markström/Johanssom att vakna och det var lite luciamys när Tezas syrra lussade osv.
Just när jag började bli pigg var det dags att se julkalendern och efter att ha kollat på den blev det lite smått sömningt, men vi åkte iaf till skolan och hade matte och engelska som funkade rättså bra. Trots allt var ju jag och Teza inte dom enda som mådde lite kasst ;)

På iosen var det då dags för dessa redovisningar. Jag och Teza gjorde det bekvämt för oss, kanske lite väl bekvämt.. För typ 5 sekunder efter att den första börjat ser jag hur Teza sitter och blundar. Jaja inte mitt problem tänker jag efter att ha försökt få henne att titta typ två gånger.
- Karin och Therese! Hm.. Ellinor säger mitt namn..
- KARIN OCH THERESE, GODMORGON! Vafan, jag ääär vaken.
Så kollar jag upp, ser hur hela klassen har vänt sig om och kollar på oss, kollar på Teza, men nä, ingen reaktion hos henne.
- Teeeza..
Så öppnar hon ögonen, stirrar tomt framför sig som en död sill innan hon tillslut kollar på mig med världens surase blick. Fyfaan asså, så jävla borta hon var och resten av klassen fick sig ett gott skratt :D Hon sov verkligen TUNGT till skillnad från mig som bara vilade ögonen lite ;)
Resten av redovisningarna ser man henne sitta och spärra upp ögonen för att inte ögonlocken ska trilla igen ;)

Nåja, ikväll så somna jag direkt efter maten. Höll på drömma hela tiden om att jag skulle göra redovisningar men bara somnade när jag skulle prata ;) Så hade jag tydligen pratat med Emmsi, men jag kan inte riktigt påstå att jag hängde med i samtalet. Jag kände mig rättså virrig om man säger så.
Så vakna jag vid 9 och var helt övetygad om att det var morgon och att jag hade missat spanskan. Jaa önska mig lycka till att somna senare ikväll!

Pusspuss :D

Kommentarer
Postat av: emmsii

hhaha du var borta karin ;) ojojoj!

2007-12-14 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0