Min helg

Fredag
Var och åt på Walle med klassen. Var väl som alla andra 1000 gånger vi ätit där med klassen, god mat men annars inte så speciellt ;) Som vanligt så gjorde Ellinor och Eva bort sig.. :P Jag och Teza delade som vanligt på två maträtter som vi alltid gör.
Sen åkte jag till Ida där vi käka chips och satt och snacka typ.

Lördag
Vaknade av att Sara kom in i mitt rum och skrek att vi skulle önska oss guitar hero i julklapp. Som vanligt eftersom vi sitter ihop kommer vi säkert att önska oss det mesta tillsammans. Men man tjänar ju på det, så får man dubbelt med grejer. Bara den lilla grejen att Sara kommer att flytta härifrån snart och då kan ni ju tänka er hur det kommer att sluta. BRÅK säger jag bara ;)
Nåja, jag har iaf kommit på vad jag ska önska nu, och det kommer jag inte att dela med Sara!
Tillsammans ska vi nog önska oss en krepptång. Det är något som funkar att dela på som tur är.
Sen på kvällen så var jag iaf hos Elin dit Lisette och Emma också hade vägarna förbi.
Vi åt MINA chips och satt och flummade bara, men det var naajs.
Och eftersom alla (förutom jag då) lider av lite pengabrist så klurade ut smarta ideer på vad vi kan göra ist för att köpa julklappar till varandra ;) Riktigt smart måste jag ju säga!
Mamma blev förvånad när jag kom hem så tidigt och undrade om Elin hade åkt på fest så att jag var tvungen att gå hem. Men så mobbad är jag väl ändå inte ;)
Okej jag är mobbad, somnade typ på direkten jag kom hem ;P

Söndag
Idag har jag städat hela mitt rum. Okej, tagit kläderna på golvet och sorterat i två högar, den ena slängde jag i smutsen och den andra mosade jag in i garderoben.
Sen har jag väl flyttat runt dom andra grejerna för att få det att se städat ut iaf. När mamma kommer hem ska hon också lovat att byta gardiner åt mig :)
Ikväll blir det troligen att gå ner till Elin, ovanligt! ;)

Pussheejs!

Kommentarer
Postat av: emmsii

vi har ju smarta julklappar på g;) jag har ju en spec julklapp till dig nilsson!! (A)

2007-12-16 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0