Luciavaka!

Sitter här hos Teza nu som håller på att locka håret så jag har ingen att vara med. Jag har redan hunnit lägga upp mitt hår på spolar för typ 100 år sen, hon ska då alltid var så seeeg!
Haha så har vi suttt och garvat åt min lugg som har blivit till värsta knorren, det ser jävligt skoj ut ;)
Fast kanske är det bara skoj för att vi börjar bli lite smått övertrötta, klockan är runt halv 6 vi har snart varit uppe 24 timmar. Börjar känna av lite sömnighet och antar att skoldagen kommer att spåra för oss, mer än vanligt alltså! Det kommer antagligen att bli en lång dag och nog kommer vi att ta oss en tupplur när vi lyssnar på redovisningar i typ 3 timmar. Säkert redan på engelskalektionen som är sååå båring..

Näja, idag så gjorde vi våran redovisning som vi fick mvg för! Eller okej, Teza fick mvg, min insats har väl inte varit den bästa, men jag var med som moraliskt stöd åt henne under arbetet. Nä jag skojade, vi fick mvg tillsammans.
Fast när vi redovisade för barnen ute på skolan satt dom mest och kollade på oss som om vi var ufon när vi snackade om adhd och änglar och djävular och allt vad vi babblade om.. :P

Hade även idrott idag då jag och Emmsi var hemskt aktiva på pingisen ;) Hade problem redan med att sätta iordning bordet men som tur var fixade vi det och kunde stajla inför alla med våra skills!
Så spelade vi med typ 3 bollar och det var lite.. svårt att hålla koll på alla :P

Nä nu ska jag få Teza att vara med mig, vi höres
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0