Godnatt!

Snälla människor väx upp!
Nån skicka nyss en sån där jävla grej att det ringer från dolt nummer och sen piper.
Fick fan hjärtklappning när jag hörde min jävligt höga signal som som säkert hördes ända till månen.
Lovar att det var Emmsi som jag hade ett smått aggressivt samtal med på msn innan hon drog ;)

? Emma sa:

fjortis!!!!!!!!!!!!

karin sa:

men h000000r4!!!

? Emma sa:

jävla f1tt44444444

Jaja, idag hände det iaf, mamma sa att jag var stor. Och inte stor som i tjock utan att jag var stor. Trots att pappa självklart skulle försöka förstöra ögonblicket med att dra klyschan:
- Hon är bara 16 år!!
Alltför ofta har mamma dragit den, fast värst var ju när jag var 15, ("DU ÄR BARA 15 ÅR KARIN!!!"). Alltid när hon var sur för att jag gjort något dumt, vilket var ofta, skrek hon det så väggarna skakade. Då kände man sig lika liten som en myra kan jag lova.
Men ikväll var hon på min sida.
- Nä Karin är 17 år, nästa år får hon gå på krogen.
Det är bra morsan att du ligger ett år före ;)
Sen fick jag henne att hålla med mig om att jag var mognare än Sara, där fick du Ollfan!!

Nä nu är jag trött och vill sova men spyr om jag går in i Saras rum.
Hon och hennes alkoholiserade kompisar satt och söp där innan krogen och nu stinker det sprit något så in i h-vete.. Vart man än kollar ser man halvfulla groggar och en och annan tom spritflarra.
Och i vardagsrummet stinker det öl som min pappa och morbror har pimplat.
Vilken miljö jag växer upp i, omringad av alkohol.
Okej så illa är det inte, men i Saras rum är det fan äckligt.
Dom har trampat runt med skor på min madrass och kudden ligger bland dammråttorna. Men som tur är kommer inte Sara hem så hon lånar ut sängen till mig, bussigt!

Ska nog göra ett försök att sova. Får väl ha en spypåse bredvid mig. Eller sova på soffan i vardagsrummet i värsta fall. Bara för att Sara ska tycka extra synd om mig efter allt hon utsätter mig för ;)

Natti

Kommentarer
Postat av: emmsii

opppps damp emmsi!!!:D

2007-12-30 @ 19:32:31
Postat av: S

SKRIV I BLOGGEN KARIN.. alla väntar!!

2008-01-08 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0