9 december

Dags för en liten söndagsblogg där jag drar alla detaljer från helgen, eller så inte.
Kanske inte riktigt en helg som är värd att minnas, och vilken tur för mig att minnena är just suddiga.
Fredagen blev som den blev och vaknade på lördan med smärta i varenda kroppsdel. Hade ont i munnen och gjorde en fasansfull upptäckt när jag kollade i spegeln :O Något som var värre än det faktumet att jag såg ut att ha knarkat i typ 10 år så sliten jag var ;)
Nåja, det går att fixa, trots allt så har det ju hänt förut ;)
Då har jag också en anledning att lämna in min psykologi-rapport en eller två dagar försent, Elli-pelli kommer nog att förstå varför jag inte har kunnat skriva klart den :)

Jag och Sara satt och diskuterade fredagskvällen, eller det var väl hon som fick berätta det mesta för mig. SJUKT LÄSKIGT att höra allt. Smidde planer om var vi skulle säga till mamma, trots att det inte riktigt hade behövts.
Jag är fortfarande fundersam över att hon tog det så lungt, inte likt kikkan ;)

Sen på lördag kväll fick jag äran att umgås med Sara, Linda och Ylva och dom var så snälla och bjöd på candy och allt bara för att jag mådde lite smådåligt. Vi såg film som ingen riktigt såg och sånt :)

Idag har tiden bara rusat förbi. Vaknade och var hundra på att klockan var typ halv 12, men nej, den var halv 2.
Slösade bort tiden framför datorn som vanligt. Sen ikväll var jag ner till Elin och vi skulle se julkalendern men det funkade inte :(

Jaja, men nu ska jag göra något annat, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0