6 december

HATAHATAHATA detta väder.
Slask, halt och Karin är ingen bra kombination. Har gått och hängt på Teza hela dan så jag inte ska ramla, trots det råkade jag dra en vurpa när vi gick från kronan till bussen. Men hon var ju ändå värst när det höll på bli en splitt på smedjegatan ;)

Vi hade ju bestämt att vi skulle jobba klart med vårat adhd-jobb idag, men självklart blev det inte så. Satt typ i skolan en timma i onödan innan vi insåg att vi ändå inte fick något gjort. Så blir det oftast för oss, vi börjar svamla och hålla på ist.
Fick världens träning i magen när jag höll på skratta. Haha Teza spotta papper på mig också som jag trodde var något annat ;) Lovar att jag kommer ha träningsvärk imorgon otränad som jag är.
Och på tal om imorgon måste jag gå och fixa lite nu. Och det handlar inte om att plugga till nk-provet eller att göra spanskan som jag har till imorrn. Nej jag har andra saker att göra, viktigare saker!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0