5 december

Ja, då var det dags för ett litet blogginlägg igen!

Imorse var jag så jävla trött och ville bara somna om men chokladkalendern lockade mig upp ur sängen. Till skillnad från Sara så äter jag en varje dag och det är typ dagens höjdpunkt. Henne hittar man alltid med näsan i luckorna, hon har redan satt i sig ända till 18..

Nåja, skolan flöt på rätt bra. Hade "ont i halsen" på idrotten, satan vad jag blivit dålig.. Men har inte vart borta från nån idrott och det ska inte uppepas :)

Sen kom Emma och Michaela och hängde med mig på örnish på mitt hål.
Emmsi den smartisen trodde inte att bebisar hade skelett ;) Herregud vilken polare jag har!!
Fick dagens skratt när Michaela satte sig på stolen.. Eller stolen och stolen det sluta med att hon hamna på golvet ;)
Nästa onsdag längtar vi till, eller hur Emmsi? ;)

Nåja, nu ska jag ta och sova. Vi har ju idrott för funktionshindrade imorgon, JÄVLIGT KUL! Eller så inte. Men det lär ju passa mig eftersom dom flesta har börjat fundera på att jag måste ha någon skada. Aja, natti!

Kommentarer
Postat av: emmsii

hahhaa du tkr emmsii är dum i skallen ;)

2007-12-06 @ 09:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0