1 december

24 dagar kvar till jul.
Inte för att jul är så speciellt längre, men det är ju god mat iaf :)

Ska ta och städa upp på mitt rum och julpynta nån dag, men har lånat ut mitt rum till min morbror som är här nu så jag får ta det när han åker.
Måste sova i Saras rum nu, och inatt vakna jag av att hon satt och pratade hur högt i telefon som helst typ klockan 3. Sen tvingade hon mig att sova på madrassen, jävla egoist!! Inatt ska jag ta sängen..

Igår iaf så var vi hos Elin, käka tårta och Evas goa fika ;)
Äppelkakan var ju godast, jag och Emma tävlade om att få i oss dom sista smulorna.

Bad pappa köpa en chokladkalender åt mig, sånt ska man ju ha :)
Han hade snackat om det igår med mamma att dom tiderna var förbi när han alltid köpte chokladkalendrar åt mig och Sara, så då blev han lite snopen när jag sa att jag ville ha en ;)

Nåja ska kila, pusspuss


Kommentarer
Postat av: emmsii

hahaha jaa men du bara slängde i dig sista biten din jävla kossa ;)

2007-12-01 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0