we´ll still be friends forever

Igår tog jag och flickorna (utom panka Elin) oss ut till Klubbviken för att solaaa! Alla var dock inte lika seriösa med solandet som jag, Emma bara spanade, Lisette tjorva med bikiniöverdelen och Sandra klaga på att det var tråkigt.

image19
En underbar dag med härligt sällskap, kan det bli bättre?

På båten jobbade Peeeeeer (när jag läste Emmas blogg passa det faktiskt bättre med ä, men vafan, e ska det vara!) Han var så nervös för att ta betalt av oss så han "glömde". Vi var tvugna att säga till och när han skulle ge tillbaka växel var han så nervös att pengarna typ fastna i handen av allt handsvett, mååå sweeeeet!

När vi vänta på båten hem bestämde vi oss för att vi skulle med på båten, var typ asmkt folk och fick damp på alla som skulle trängas! Självklart är vi dom FÖRSTA som kliver på båten och tar dom bästa platserna :)
image20

Jag och Emma blev otoooligt besvikna när Peeeeer inte kom och tog betalt av oss, han vågade inte ;) Men vi fick iaf säga hejdå till honom när vi gick av :)

På kvällen var jag med Emma och Elin, var fortfarande ojlig trots att jag duschat, inte så konstigt kanske, så som vi överdoserade ;)

Idag var jag på stan med Ida och Eva :)
På kvällen har jag gjort nadaaa! :O Eller rensat bland mina kläder, haha välbehövligt ;)

Sen imorrn kommer Pernilla hit så jag ska väl och bada med henne och dee, undra om det blir fint..? Nog för att hon kommer att vela fara iaf :P

pussciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0