NILEN

Jaoo då var det skola igen.
Var i farten halv 9 och sen halv 11 var jag klar hoss frissan, jippi bara 2 och en halv timma tills vi börjar!!
Loda runt lite på stan och sen mötte jag Emms, Maria och Isabella när jag gick på nån särgata för att undvika "mitt sliskiga ragg".

Jag och Emma gick sen vidare hem till Lassie och fick lyssna till familjen Larssons sångtalanger.. Ja vad ska man säga, dom sjöng inte för tyst iaf :D

Emmas skämt var ganska roliga, får dra dom på klassisarna imorrn men jag tvivlar på att någon annan än jag kommer att skratta ;)

Mitt schema är.. tungt! Jaja det är väl sånt man får ta. Och jag var fucking 1 plats på klasslistan ifrån att slippa indien!!!! Blääääh! Allt gick emot mig, fast jag kommer ha idrott med Ema och det betyder att hon kommer att ha idrott med ledarskap och det vet vi alla vad betyder :D Om inte annat att hon kommer att vilja mörda oss en miljon gånger, men jag brukar ju överleva så det går säkert priiiima, alla andras säkerhet kan jag dock inte garantera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0