I´m playing with fire



Idag har jag städat hela mitt rum, och inte som i vanliga fall att jag pressar ner alla kläder som skräpar på golvet i nån väska och sätter under sängen, utan en riktig storstädning.
+ att jag har rensat ur hela min garderob, när jag var färdig stirrade 3 ynka plagg tillbaka på mig (4 om man räknar med den hemmagjorda koftan jag sydde i nian).
Jag behöver alltså snarast ta mig till stan för en rejäl shoppingrunda..
Nä, riktigt så illa är det inte, jag slängde en hel del i smutsen och sen har ju Sara en garderob där kläderna verkar ha magnetism, av någon konstig anledning är det alltig dit jag dras.. ;)



Ikväll har jag sett film med Elin =)
Hela 2 filmer blev det, och jag lessna inte :O stort för mig ;P



Egentligen borde jag börja vända tillbaka på dygnet nu inför skolan.. Igår degade jag i sängen till middan typ och sen fastna jag vid datorn till typ 6 igår, när Saras väckarklocka ringde insåg jag att det var dags att krypa till kojs. Men vafan, det kommer ändå bli lika svårt att gå upp på mornarna så det är lika att ta vara på tiden man kan sova länge på mornarna nu.
Jag har laddat upp med 6 nya oth-avsnitt så jag ska nog bädda ner mig i min mysiga säng och se det nu =)
Förresten så kolla jag och Elin upp när vi börja på måndag, 13.00, sweeet!

Aja, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0