Hummelfan

Ojoj, jag som skulle ta skolan seriöst detta år..
Just nu känner jag mig nöjd med g i alla ämnen =)
Idag fick vi tillbaka våra apu-uppgifter, eller vi och vi, min har ju kommit bort i mailen, eller så kan vi köra på Ellinors teori och säga att jag mailade till fel Ellinor ;)
Får ta och göra den nån dag dåååå :p

Fick också veta att jag slipper henne som mentor!!

Men jag var faktiskt och köpte anteckningsblock idag, det sved i börsen, men mamma får nog sponsra =)

Upptäckte en hemsk sak när jag kom hem också, ALLA TRÄD/BUSKAR UTANFÖR MITT FÖNSTER ÄR BORTTAGNA!!! Det betyder att man ser rätt in i mitt rum från vägen, ska jag gå och dö? Pappa förstod inte problemet i det och sa att jag överreagerade, OFTA! Bara för att livet skulle jävlas med mig brände jag mig på en fucking humla :(
Jag kröp ner under täcket och straffade pappa genom att tvinga honom att göra några laxmackor åt mig =)
Emma var så snäll också och skulle "väcka" mig så att jag inte missade OTH, sweeet!

Nu ska jag krypa ner och se lite tv igen (en ursäkt för att ligga och sova)

PUSSOCHKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0