28 minuter

Ska väl ta och uppdatera er i mitt otroligt intressanta liv!

Skolan suger balle efter en vecka, det verkar lovande =) Och idag så pallrade jag mig upp mitt i natten, och när jag kommer fram till skolan har vi ingen lektion på typ 2 timmar!!! Less man bliiiir!

Slutade iaf vid två så jag hann mig med en kort runda på stan, köpte lite smink och fick en massa gratis-prover, säkert tyckte hon att jag såg fattig ut ;) Nä hon trodde faktiskt att min prisklass för foundation låg vid 400 men det var väl lite väl att ta i ;) Men jag fick en sån prov så säkert kommer jag att bli förälskad och köpa den nästa gång. Det är väl hela tanken med att skicka med en massa tester ;)

image29

Lite tomt här hemma utan systeryster som är och roar sig i cypern, men rätt härligt när mor och far bara har en unge att skämma bort då :P Man måste väl passa på att dra nytta av fördelarna när pappsi så gärna vill komma och ge mig frukost på sängen.

Och helvete vad det är jobbigt att åka buss, var tvungen att gå av på regnvägen och traska hem för att jag mådde så jävla piss. Imorrn blir det nog min kära hoj =)=) Nog för att den har blivit rätt krasslig, plingar och har sig i varje gupp, saknar mammas.. Den var som en soffa att sitta på :(
Kröp ner under mina två duntäcken direkt när jag kom hem och vaknade av att pappa dampade loss med knackningarna på dörren:
-SOVER DU KARIN?! DU SVARAR JU INTE!!
Jag drog täcket över huvudet och somnade om till middan, lycka till med att somna ikväll Karin! =)

Nu ska jag rulla ner till Elin, 28 minuter har gått snart :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0