13 juni, 2012

Jag och T har varit på lite föreläsningar idag, via Entrepenörscentrum. Inte det allra bästa jag lyssnat på, förutom en kvinna som var så rolig att både jag och T höll på skratta ihjäl oss. Tittade på henne och såg hur hon var röd i ansiktet av ansträngning och tårkade tårarna som rann. Jag tror inte jag var mycket sötare.
Det kvinnan beskrev lät som något som skulle kunna drabba oss:
- Och så satt vi där mitt emot varandra på vårat kontor på östermalm, för på östermalm skulle vi självklart ha det, och betalade 10 000 kronor i hyra varje månad, Utan en enda kund som ringde till våra nya iphones som vi tagit på abonemang..

Sen blev vi bjudna på lunch på Tallkotten, supergod röding som satt som en smäck i magen! Efter det kände vi oss nöjda, tog en repa på stan innan jag landade hemma för ett tag sen. Ska göra mig klar och åka iväg nu igen, har tid 16.45 på Solisinn för vaxning av mina stackars ben. Men vill man vara fin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0